Hola Andaluzja!!!

Po długich przygotowaniach: językowym z j. angielskiego i j. hiszpańskiego; pedagogicznym i kulturowym, wyruszyliśmy 21. września 2019 z lotniska w Krakowie do Malagi. Po trwającym ponad 3 godziny locie dotarliśmy szczęśliwie do Malagi- skąd odebrał nas kierowca z firmy goszczącej UNIVERSAL MOBILITY– by zawieźć nas do Granady. Przybyliśmy do miejsca naszego zakwaterowania: WHITE NEST HOSTELS.
Nasza 17- osobowa grupa przybyła do Granady aby zrealizować praktykę zawodową w ramach projektu „Uczniowie ZSZiO w Woli zdobywają doświadczenie zawodowe na Półwyspie Iberyjskim” finansowany ze środków programu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz kadry kształcenia zawodowego”- POWER.
Po zakwaterowaniu udaliśmy się z przemiłą panią Anią do siedziby firmy, gdzie nastąpiło podpisanie kontraktu- obowiązującego podczas naszego stażu . Następnie zostaliśmy podzieleni na grupy i odbyliśmy grę miejską, która miała na celu zapoznanie nas z charakterystycznymi obiektami ścisłego centrum Granady. W dobrych humorach wróciliśmy do miejsca zakwaterowania i zjedliśmy kolację.

W niedzielę rozpoczęliśmy poznawać słoneczną Andaluzję udając się na wycieczkę. Najpierw udaliśmy się do jaskini w miejscowości Nerja– gdzie podziwialiśmy cudny twór natury, z bardzo bogatą szatą naciekową. Następnie pojechaliśmy w góry, do Frigiliany– jednej z białych wiosek (pueblo blanco). Po zwiedzaniu tej jakże urokliwiej miejscowości- czekało już na nas Costa del Sol. Plażowanie i kąpiel w Morzu Śródziemnym- tego nam trzeba było w tym upalnym dniu.
Pełni wrażeń i „naładowanych baterii” wróciliśmy do Granady, by od poniedziałku rozpocząć nasz staż zawodowy.
23 września nastąpiły prezentacje w firmach, w których odbędą się nasze praktyki. Poznaliśmy naszych pracodawców i opiekunów. Przed nami pracowity tydzień, ale w weekend czekają nas kolejne atrakcje- zwiedzanie Alhambry.